Trappemægler i alle former og størrelser​

En trappemægler er den stolpe, som starter og slutter en trappe. En trappemægler er derfor et vigtigt element i trappens samlede udtryk. Vi hos OK Trapper hjælper dig med at finde netop de trappemæglere, som matcher både dine funktionelle og æstetiske behov.

En trappemægler kaldes også for en trappestolpe og kan have mange forskellige former og størrelser alt efter, hvordan den øvrige trappe tager form. Her er det vigtigt, at mæglerne til trappen matcher trappens balustre og valg. Balustre er dem som er monteret mellem håndlisten og trappens forvange og som er placeret med en bestemt tæthed efter lovkrav, gennem hele gelænderet.​

Vælg selv dine trappemæglere

En trappemægler giver det første og sidste indtryk af trappens stil og mange vælger derfor trappemæglere, som er større og mere detaljeret udskåret end balusterne. Andre vælger dog en mere simpel løsning på trappemæglerne, ofte hvis trappen har en simpel stil.

Vi har mange års erfaring med at designe trappemæglere, som matcher den samlede trappeløsning og det er vigtigt for os, at trappemæglerne svarer det dem, du havde forestillet dig. Derfor giver vi hos OK Trapper dig mulighed for, at designe dine egne trappemæglere, så du kan give din trappe et personligt præg.

Du har også mulighed for at vælge vores klassiske, populære trappemæglere, som passer til den trappe, du har valgt. Herunder kan du se et udsnit af vores populære trappemæglere.​​​

Kontakt​

OK Trapper

Stadionalle 2, 7330 Brande​

Rutevejledning

kontakt@ok-trapper.dk

Telefontider:

Man - tor: ​08:00-16.00

​Fredag: ​08:00-15.00​

Om os​

OK Trapper har mere end 30 års erfaring med design af trætrapper og velfunderet know-how.

Det er vores fornemmeste opgave at omsætte dine ønsker og idéer til en smuk og funktionel trappeløsning i en håndværksmæssig høj kvalitet.​

Skriv til os​

Du er velkommen til at skrive til os ved at udfylde felterne herunder, hvis du har spørgsmål eller andre henvendelser.​​

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt